بهترین لذت...
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 66532
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, :: 6:10 ::  نويسنده : نرگس بانو        

به نام عشقم , خدای من

دیروز توی ماه عسل یه پسرومادرش رو دعوت کرده بودن,

مادری که20 سال منتظر تولد فرزندش میشه
وتوی 4 سالگیش متوجه میشه

که پاره تنش سرطان داره

این برنامه واقعا به فکر وادارم کرد

به این فکر کردم که اگر من جای اون مادربودم چیکارمیکردم؟!

بین الطلوعین امروز وقتی داشتم به این موضوع فکر میکردم

به این رسیدم که اینجور مشکلات ازما دور نیست

بعید نیست آرامش الان زندگیمون آرامش قبل طوفان باشه

پس مشکل هست و خواهد بود

اصلا شرط بزرگ شدن ما آدما همیناست

اینکه من یه زندگی عادی یکنواخت داشته باشم

خوب بودن تو این شرایط هنر نیست

وقتی دقیق به زندگی نگاه کنیم

میبینیم تهش چیه ؟

بعد 50 سال 60 سال و ته تهش دیگه 80 سال میمیریم

واین واقعیت زندگیه

خب وقتی مردی تو میشی و خدا و نتیجه اعمالت

میدونی لذت کجاست؟

اونجایی که بعد یه عمر با وجود همممه مشکلات کنار خدا بودن

و بعد از مرگ در آغوشش قرارگرفتن

اونجایی که وقتی میری به دیدارش

برگرده بگه سلام بندم , خوش اومدی ,مشتاق دیدار

واونجا نهایت همه خوشبختی و سعادتته

اونجا تهه همه چیه چون خدا خودش تهه همه چیه !!!

مهم نیست تو این دوروز دنیا آروم زندگی کنیم یا پرآشوب

مهم نیست خوشبختی باشیم یا مثلا بدبخت

مهم نیست سلامت باشیم یا مریض

باور کنیم مهم نیست , کاش باور کنیم !!!

مهم اینکه که طوری زندگی کنیم

که زندگی ابدیمون
پرآرامش و پر از خوشبختی و پر از سلامتی باشه

اینو باور کنیم واز خدا بخواییم

توی آرامش های زندگیمون بخواییم ,

که توان تحمل روزهای پرآشوب زندگی رو بهمون بده

بخاطر خودش و خودش وخودش

ان شاالله



نظرات شما عزیزان:

چشم انتظار(گمنام)
ساعت5:27---4 مرداد 1393
خیلی قشنگ بود
پاسخ:ممنون شما لطف داری . قابل نداشت :دی


مینا راد(بانوی پرتقالی)
ساعت4:51---3 مرداد 1393
عزیزم سلام .ممنون که لینکم کردی ولی نادرست این کارو کردی اسم وب من بانوی پرتقالی نیست بلکه پاتوق پرتقالیه.
پاسخ:سلام عزیز . چشم تصحیح میکنم .


مینا راد(بانوی پرتقالی)
ساعت6:49---2 مرداد 1393
دوست عزیزم با این متن زیبا وتاثیر گذاری که نوشتی شک نکن لینکی.منو که به شدت تو فکر برد این برنامه.والبته نوشته ی زیبات خانوم مهندس...
پاسخ:ممنون عزیزم لطف داری , اینا حرفای من نیست بلکه تاثیر عشق خداست...امیدوارم ایق عشقش به خودمون باشیم انشاالله ... بهرحال ممنون که سرزدی ونظر گذاشتی دوست خوبم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: